tjugofemte

Nu ska ni få höra.. Ni vet när man jobbar i kassa så träffar man ju en massa folk och när man dessutom drar kortet åt dem så måste man ju ta i kortet. Detta utgör ju ett problem för mig då jag inte tycker om att ta i människor jag inte känner. Det värsta som finns är ju folk som har sjukt mycket eksem eller typ skorpor eller dylikt. Jag vill bara kräkas då!

Det näst värsta jag vet är folk med allmänt skitiga jobb. Händerna i skitiga, skit under naglarna uhh. Dessutom när man då skulle ta i deras kort så är det skitit. Det är en speciellt känsla som blir på kortet... det känns lite som tjock sand.

Till min fasa upptäckte jag att jag blivit en av dem skitiga. Mina händer är skitiga, jag har skit under naglarna även fast jag klipper dem och petar ut skiten.. Även mitt visakort har fått den där känslan. Jag vill bara släppa en liten tår.

Bara att finna sig i det. Det är sånt som kommer på köpet.

Buu

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0