elfte

1. Gillar du frågor? Jag älskar frågor
2. Namn? Isabelle Lundberg
3. Höger- eller vänsterhänt? Vänster
4. Humör just nu? Rätt så glad, mest för att jag åker hem imorgon
5. Favoritgodis? Choklad och lakrits
6. Är det nåt du absolut inte äter? Vilt kött, smakar inte bra!
7. Kläder just nu: Trosor och tshirt
8. Musik just nu? Ingen faktiskt
9. Vad åt du senast? På sibylla, fan vad gott
10. Vad sa du senast? "Det brukar ju alltid vara något man vill se"

11. Favoritkläder? Jeans och tshirt
12. Favorit-hangout? oj, svårt. kanske en fika
13. Längtar du till sommaren? Mer än i vanliga fall faktiskt
14. Sommarplaner? Skola, kul va?
15. Är du bra på matte? Urdålig faktiskt.
16. Fisk eller badkruka? Båda faktiskt. hemskt men sant
17. Favoritfärg? Rosa
18. Saft eller alkohol? Saft
19. Längd? 165cm
20. Hur många kuddar sover du med? två till mig, två till david. Är jag ensam så får jag plötsligt fyra :)

21. Favoritväder? Sol
22. 3 saker att ta med till en öde ö? Dator, tandborste, bok
23. Spelar du nåt instrument? guitarhero
24. Morgon- eller nattmänniska? Inget av det, men jag är verkligen ingen morgonmänniska, så natt får det bli
25. Sparare eller slösare? När jag väl köper så köper jag mycket!
26. Vem är viktigast för dig? Familjen, skulle aldrig klara mig utan dom.
27. Gyllene regeln för dig? "Det ordnar sig alltid"
28. Det bästa du vet? Kärlek, vilken kärlek som helst
29. Bästa leksak? eh? Crossen, om det räknas?
30. Bästa film? Oj, den här är svår! The notebook är ju alltid en favorit, efter det twilight.

31. Tror på liv på andra planeter? Beror väl på vad man räknar som liv, men någon litet finns säkert.
32. Kommer ihåg din första kärlek? Oja
33. Älskar du henne/honom fortfarande? verkligen inte!

34. Har några homosexuella vänner? Jajemen
35. Tror du på mirakel? mja, önskar kanske att jag gjorde.
36. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Verkligen
37. Ser du dig själv tolerant mot andra? haha, på jobbet: ja. Hemma: nej!
38. Ser du på kärleken som ett misstag? Aldrig
39. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2
40. Framtidsdrömmar? Skapa en familj, hus, villa, volvo, vovve (Har vi iofs redan) haha

41. Bio eller promenad? Hatar båda. Men isf en promenad
42. Är du åt höger eller vänster (politiskt sett)? Röd, rödare, rödast
43. Glasögon, linser eller inget? Glasögon
44. Teknisk eller oteknisk? Anser mig vara relativt teknisk
45. Är du kittlig? Nej
46. Snarkar du? David säger att det har hänt, jag får väl tro på det.
47. Stjärntecken? Jungfru
48. Rädd för insekter? Nej det kan jag inte påstå
49. Äckligaste insekten? Spindel, räknas det?
50. Största svaghet? Jag har svårt för människor, vilket gör saker och ting lite svårt. Annars så vet jag att folk ofta missförstår mig, tror att jag är arg när jag verkligen inte är det. Ibland jobbigt ibland bra.

51. Det här är jag bra på: Jag hoppas och tror att jag är bra på att visa att jag tycker om människorna runt omkring mig!
52. Musikstil? Allätare
53. Lyckotal? 56
54. Favoritfilmgenre? Drama
55. Bästa bok? shit, har läst mycket. Men kanske jag måste välja twilight.
56. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ha, vettefan.
57. Favoritord? ??
58. Vad vill du jobba som? Jag utbildar mig ju till plattsättare så
59. Chips, morötter eller godis? Chips
60. Hamburgare eller pizza? Hamburgare.

61. Skriver du dagbok? Förutom bloggen: nej!
62. Sport, A-ekonomi eller barnprogram? Sport
63. Namnsdagsdatum? öh, sist var det typ 30 okt eller nå.
64. Har du nån flickvän/pojkvän? jajemen, världens finaste david!

65. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? hehehe, dum fråga. Dock inga piercings
66. Födelsedag? 3 september
67. Favoritchipssort? Lättsaltade med ranchdipp!
68. Synliga ärr (antal)? oj, det är många. Orkar inte räkna
69. Din bästa vän? Finns många runtomkring mig! David till att börja med, Familjen och så finns det två till väldigt fina personer!

70. Stökigt eller välstädat? Välstädat
71. Gungar du på stolen? Nix
72. Hur många kusiner har du? 2
73. Detta gör mig argast? Människor som är få på. Låt mig vara!
74. Bästa årstiden? Sommar
75. I julklapp önskar jag mig? haha, en dammsugare typ!

76. Senap, ketchup eller inget på korven? Senap
77. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nä, inte då om jag vore nykter
78. Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
79. Är du helt jävla dum i huvet? Tror jag väl inte.
80. Är alla lika värda? Nej, orkar inte motivera mig.

81. Vad hänger på väggarna i ditt rum? haha, ingenting. eller jo, en klocka i köket!
82. Vilken färg har du på tapeterna? Vitt, vitt eller vitt. En brun fondvägg och en med blommor på.
83. Pasta, ris eller potatis? Pasta
84. Hur är din drömtjej/kille? Att den tycker om mig för den jag är såklart
85. Vilket är bäst - Julafton eller din födelsedag? Julafton
86. Ljust eller mörkt bröd till frukost? ljust
87. Vilken läsk är godast? Cola
88. Vad gör du helst? umgås med mig familj (observera att david ingår där)
89. Den här frasen älskar jag att höra? Kanske när någon säger nått fint om en.
90. Hur många syskon har du? 2 st

91. Bäddar du din säng? Oftast, men inte alltid
92. Bor du själv eller tillsammans med någon? Nyss blivit sambo! Stort!
93. Är du allergisk mot något? Nix
94. Är du mörkrädd? Nej
95. Är du religiös? Verkligen inte.
96. Tror du på astrologi? mja.
97. Tror du på magi? Nja, är skeptisk
98. Släpar du fötterna efter dig? Ibland
99. Gympadojor, välpolerade skor eller sandaler? gympadojor
100. Vad är du mest rädd för? Att jag ska dö

 

Fint avslut. haha

Nu, tv

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0