artonde

Jag och david har ju tagit oss till norsjö för att en gång för alla städa och ta med oss alla grejer. Det är en ganska stor grej det där med att bli sambos, inte bara att man ska leva ihop och fungera tillsammans under samma tak.. nä, nu till vårat störta bekymmer: sakerna! Jag och david är vad man kan kalla typiskt kvinna och man! Vi har ända sedan tankarna på att flytta ihop började så har vi bråkat om nå högtalare eller sånt där ljud till tv:n..

Så här kan det låta.

Jag: Vi har ju egentligen inte riktigt plats för dom (det är nå stora as vi talar om här, ni ska bara se dom) och dessutom är dom ju någon konstig träfärg och vi har ju vitt överallt hemma hos mig. Det blir inte riktigt bra.

David: Ja, fast jag ska ha med dom, jag kan måla dom vita.

Jag: tyst...

David: NÄ. Men då skiter vi i dom!!

Jag: Ja men vi tar dom, det är ju inte hela världen... bara du målar dom vita..

haha, problemet återstår fortfarande om han målar dom vita, dom är förjävla fula.. haha. Vi har sagt att vi ska skaffa nya senare och det betvivlar jag inte.. Men jag måste dock stå ut med dom tills vi då skaffar nya! Dessutom bråkar vi om någon bas nu också.. usch jag har det jobbigt.

Jag är ju inte den lättaste personen att ha och göra med jag vet. Och den här gången måste jag ge mig, tyvärr. Jag har ju gått runt som en militär och pekat på grejer som han inte ska ha få kvar. Jag måste helt enkelt ge mig när det kommer till högtalarna. Det tar emot, men för familjefridens skull.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Men hur kul är det att cykla?Och hur kul är det att köra en sån där?:)

Fast han kan cykla nu.Säger han iallafall.:)

2011-05-22 @ 07:57:41
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0