tjugofjärde

Nu har vi kommit hem från arvidsjaur. Eller jag befinner mig i mitt hem nr 2, norsjö. Och igår fyllde mig bejb år, 29! Stort grattis :)

Men vi har i varje fall haft sjukt trevligt, massa mys, mat, bastu, fiske, skoter, ja you name it! Åkt pulka har vi också gjort, jag lovar att ladda upp bilder :)

Jag har dessutom gjort två smörgåstårtor idag! Kan ni fatta? Skulle lägga upp bilder men var vet inte vart bilderna försvann? haha, får fråga david hur jag ska göra senare.. Det där med bluetooth, fattar inte. Jag tycker själv att dom blev sjukt bra men vi får se om dom smakar lika bra :)

Så det blir mycket bilder som ska upp, men jag lovar, dom kommer :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0