tjugoåttonde

åh herregud, jag är alldeles exalterad! Har några gånger försökt pracka på min ena syster som då är husägare att skaffa ett jordgubbsland som jag såklart skulle köpa in mig på! Tycker det är sjukt trevligt med växter som är ätbara, annars är det inte så roligt! Eftersom jag bor i lägenhet så trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle kunna olda jordgubbar... hihih, schi fick jag.

Efter lite research så inser jag att det fungerar alldeles utmärkt! Jag måste ju bara ge det en chans eftersom min syster vägrar?! Fattar faktiskt inte varför, det är ju sjukt gott och trevligt! Något att poa på med.. Och efter ännu lite research så vet jag att bryggmans säljer jordgubbar, och smultron. haha.

Låter kanske inte riktigt som jag men ibland kan man överraska!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0