sextonde

I skrivande stund är jag faktiskt i norsjö. Det känns att det var längesen! I måndags var jag och david och åkte snowboard, riktigt kul och skönt att få komma sig ut. Men vi har insett att vi är för gamla egentligen.. Annars har jag inte gjort så mycket sedan sist, jobbat en hel del så jag har inte haft så mycket fritid. Men till helgen blir det skoter med med familjen persson och nästa vecka kommer vi spendera i stugan. Fiska, äta gott, dricka gott, skoter m.m, inte dåligt med andra ord.

Jo, sitter som på nålar och väntar på att det ska komma ut en cross som jag vill ha. Ja, ni läste rätt. Men säsongen har väl inte riktigt börjat än, men bäst att hålla utkik :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0