fjärde

Åh shit vad veckan gått snabbt, och speciellt mina två lediga dagar för idag och hela helgen kommar jag tillbringa på macken. Känner mig måttligt peppad men vad ska man göra?

Hoppas på att nästa vecka ska bli spännande, förutom jobb så hoppas jag på att vi (jag och david) hinner oss ut i backen en sväng :) Och om vädret tillåter nästa helg så blir det att vara i flötu med min syster och en del andra. Så vi hoppas på det bästa!

Och nästa vecka kommer det att hända en väldigt spännande sak, men jag säger ingenting förns jag vet hur det blir :) tihihi

Har dessutom hunnit städa idag, igen... haha. Men idag har jag vädrat mattor och skurat golvet så nu luktar det gott! nej, nu måste jag snabba på lite, börjar kl 16 och har en del att göra innan dess.

tjing, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0