artonde

Idag har jag haft en riktig matdag! Först thaigarden med mamsen och david, två flugor i en smäll då vi fixade davids födelsedagspresent :) Jovisst, på onsdag blir min bejb 29 år! Helt otroligt. Till middagen blev det plankstek, egentligen sjukt simpel mat men jävlar så gott! Blev även film hos familjen perssons där vi även åt. Alltid lika trevligt.

Men som jag skrev tidigare så ska vi ju iväg till stugan, och när jag kommer hem det vet jag inte men inte innan onsdag i varje fall! Kommer bli så sjukt skönt. Uppdateringen kommer väl inte vara den bästa men något inlägg kanske jag hinner med! Imorgon beger vi oss, vid 10 tror jag. Men jag lovar att ta mycke bilder som jag förhoppningsvis kommer visa senare :)




Badtunna och bastun är till vänster, sweeet!

Från sjön.

 

Hejs

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0