andra

Äntligen mars och det börjar tina! Har sett fram emot att slippa kylan och att det börjar bli sommar. Helgen var i varje fall bra, men är lite sleten så idag ska jag bara vila upp mig. Jag kan ju berätta att när vi for till långträsk så var leden huuur fin som helst, men på söndag var den inte hur fin som helst... Och till råga på att så har ju min förkylning satt sig på öronen (förmodligen) så jag är yr 24/7.. haha Men det var hur som helst riktigt trevligt, bastu, god mat och trevligt sällskap!

Jo, på tal om förkylning.. jag har fortfarande ont i ögonen så jag antar att det satt sig längst upp i bihålorna och på det så är jag ju yr! Och till råga på allt så kan jag inte använda nässpray längre för jag blöder näsblod, förmodligen så har jag fått sår efter att sprayande. Ska på apoteket och höra om det finns något annat att göra..

Jobbade både i måndags och igår, men nu är jag ledig ons tors och sen är blir jag på macken heeeela helgen. Men i varje fall på har jag sovit räv. Inatt har jag dock sovit helt okej och jag hoppas det fortsätter så resten av veckan..

Nej nu ska jag göra mig nå mat

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0