tredje

Här är det lugna gatan. Men imorgon bär det av hemåt till inte så lugna gatan men det är väldigt skönt att vara i norsjö för man får då minsann koppla av. Iofs blev gårdagen typ den värsta dagen på länge, eller rättare sagt, ingenting blev rätt. Allt jag och david skulle göra gick åt skogen och då kan man lika gärna stanna i sängen!

Men nyårs blev bra! Hade inte så höga förväntningar men det blev ju bra tillslut. Förutom att jag och david missade tolvslaget för han inte hittade sin cigarr!! haha, jaja. Men det blev bra och maten var superbra! Dessutom städade jag och david på kvällen så när vi vaknade upp till en städad lägenhet blev man ju genast glad. Jag mådde också sjukt bra dagen efter, jag var inte ens törstig!! Den ni, nog för att jag inte drack så mycket men hade faktiskt kul ändå. Dock spårade ju smällarna ut som vanligt, jag hatar smällare! Och speciellt när det ska skjutas på varandra och hålla på och dummas! Men jag bjuder i varje fall på en del bilder! enjoy!


Det började lugnt, och tack för att jag slapp fixa maten!


Inga kommentarer!


Jag och min bejb! finaste!


Fotografen var inte nykter!


jaa, vad säger man? gay



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0