tjugotredje

shit vilken produktiv helg jag och david haft! I fredags gjorde vi väl inte så mycket dock, blev rätt så tidig kväll. I lördags blev det skoterkörning, så vi var uppe vid 8 dock var ju min kära var så seg att vi inte var iväg förns 10 men.. Ja, det var i varje fall jag, david, tony och pappa som for. Och det första jag gör är ju så klart att köra fast, typ. hahah, david fick komma till undsättning men det var minsann den enda gången. Den andra gången klarade jag mig själv. haha. Men 12 mil fick vi ihop så det blev en heldag ute i friska luften!

Idag har vi oljat in mitt matbord och vet ni vad? ja det är ju sjukt... mina element lever ett eget liv och det i köket går absolut inte ställa utan står på max hela tiden. Så när jag kollade på bordet idag upptäckte jag att det spruckigt på 4 STÄLLEN! Nu jävlar ska jag ringa vaktmästaren. Seriöst. Annars har vi gjort lite ärenden så stan och middag hos perssons som vanligt :)

Så det var helgen har gått sjukt snabbt! Men det var varit sjukt trevligt också! Till veckan så fortsätter min lampjakt och så ska jag tvätta och sy upp gardinerna! Det är några måsten för veckan.

Nu, tv

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0