tjugosjätte

Alltså, adressändring.se.... vad är det för jävla skit? Det fungerar ju inte särskilt bra.. För två veckor sedan fick jag post som inte tillhörde mig, den tillhörde min syster lisa (?) hur har den hittat till mig? Och inte nog med det, jag öppnade posten och där stod det hennes gamla adress i skellefteå. Och igår fick jag ett sånt fint samtal av lisa och då hade min post kommit till henne (?) Ja, det är ju helt sjukt. Jag hade kunnat fatta om posten kom till min mamma och pappa eftersom jag stod skriven där sist, men inte ens det.

Och dessutom, min andra syster emmeli har fått post till min morfar, som är död. Helt otroligt.

Idag bär det av till norsjö. Äntligen. Ska bli skönt att få komma iväg.

Och dessutom har jag bytt gardiner i vardagsrummet och jag inser nu att jag måste byta lampor för det blev lite för vitt..

nu ska jag sätta fart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0