sextonde

Idag var det ju tänkt att jag och david skulle stiga upp tidigt och fara i väg med skotran men vädret var inte på sin bästa sida så jag fick sovmorgon till 11 :D hii. Men efter ett velande fram och tillbaka om vad vi skulle hitta på så begav vi oss ut ändå. Blev bra trots att det blåste en del :)

Imorgon bär det av mot pitestan igen, så då får jag väl fortsätta med mina möbler och flytta saker så det passar. Jävla jobb när man köpt nytt alltså, det ska flyttas runt grejer till förbannelse innan man anser att man är klar. Annars har jag inte så mycket att tillägga.. joo.... kan tipsa om en riktigt bra maträtt som jag gjorde i fredags. Det var baconlindad kyckling med philadelphiaost (hur stavas det?) och soltorkade tomater. riktigt gott alltså! 

Känner mig inte riktigt så pepp på jobb imorgon då mitt munsår är kvar.. Ska dock plåstra om med compeed, men man känner sig ju inte så fräsch.. Ja, det får ju gå ändå. Värre saker har väl hänt, visst?

Nej, nu ska jag mysa med bejbi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0