nionde

Får väl ta och göra ett halvhjärtat inlägg då jag fått tillbaka min dator och fått internet igen. Eftersom jag sa upp mitt telia så har jag inte hunnit skaffa en riktigt internet än, så jag kör med kontant-internet! Inte det billigaste men jag har inte idas fixa t3 än, eller va det då var vi skulle ha. Känns som att jag bryr mig väldigt lite om internet. Har ju klarat mig två veckor galant.

I varje fall så har det varit en del att göra i helgen. Jag och david har varit duktiga och satt upp kökslampan och fixat med kablar och satt upp handduks hängaren. Och så har jag fått en sån där gigantisk klocka, en försenad julklapp från emmeli! Kommer bli grymt fint, bara den kommer upp. Ska visa bilder sen när jag är klar. För jag är lååångt i från klar. Förmodligen väntar väl en ikeatripp snart!

Annars då? Inte så trevligt väder ute så jag och david har mest hållt oss inomhus i helgen, som resten av sverige! Middag hos Perssons har vi också hunnit med, och ett bad i fredags med lucas och liam blev det.

Just det, gjorde en beställning från h&m också.. Var väl inte tänkt.. Men jag hittade såna fina pyamasbyxor som jag ville ha. Tunna mjukbyxor typ, och så ett linne. Självklart så hittade jag ju en rabattkod jag skulle använda men då var man tvungen att komma upp i en viss summa så det slutade ju inte där. Blev två linnen och strumpbyxor. Tror det var det enda. Man kan väl se det som min beställning för våren? Och till mitt försvar köper jag typ aldrig kläder längre. haha. Skuldkänslorna kryper fram.

Nej nu ska jag gå till kojs.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0