fjärde

I jul fick jag ju en extern hårddisk av davids föräldrar. Men tydligen så måste man koppla in den i väggutag istället för att bara ha ubs som laddare. Så jag var in igår och fick byta, och det blev en samsung. En sån som jag kollat på tidigare men varit för snål för att köpa. Den gick i varje fall på 995:- så jag la till ett par hundringar så fick jag den, och dessutom är den på 640 gig, säger man så? jag är helt lost när det gäller sånt här..

Men i varje fall så skulle man tydligen byta filsystem på den, vilket vi gjorde igår.. bara det att den blev klar någon gång i natt! Inte snabb med andra ord. Och jag behöver ju flytta över mina bilder m.m från datorn till hårddisken innan david börjar grejja. Eftersom jag far hem idag och datorn inte är fixad så måste jag lämna kvar den, vilket innebär att jag inte kommer ha något internet, i stort sett förns på fredag.. om nu datorn går att laga. Går den inte fixa så måste jag köpa en ny hårddisk, och i värsta fall en ny dator...

Men så här ser i varje fall hårddisken ut! Fanns bara svart så det blev en sån, annars hade jag självklart tagit en rosa!




Så om jag inte syns till på internet så vet ni varför.

Tjing

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0