femtonde

Jag går just nu runt som en smitthärd med munsår. Seriöst, andra gången i mitt liv och hemskt är det. Jag har inte pussat på david på över ett dygn nu, jag vägrar dock göra det för det räcker att en av oss ser hemsk ut. ja jises. Eftersom att det är -30 i norsjö så passar det ju bra att stanna inne, hade inte tänkt gå så långt ändå då folk blir typ rädda. Känner mig verkligen vidrig, med tanke på att det faktiskt smittar. uhhh

Tur att jag har en del grejer att roa mig med, bland annat är det störtlopp i wengen och förhoppningsvis levererar bode. Det har ju gått bra i wengen tidigare så jag hoppas på åtminstonde pallplats. David har varit ut på lite äventyr själv, känner inte för att visa mig för så många.

Nej, tv nu

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0