elfte

Åh herregud, äntligen får jag sitta ner och ta det lugnt! Varit på en himla fin tripp till ikea idag. Varit vaken sen 7 och har jävlat varit i gång sedan dess, kommer nog somna ovaggat ikväll. Monterat möbler har jag också gjort, är typ klar nu, hahahah. Lite seg är man ju allt. Så nu är det bara det lilla kraffset kvar, med det menar jag det roliga :D hoho.

Emmeli och tony var också här, blev lite käk och sedan slaveri! Visst älskar jag att ha en handyman ingift i familjen? Min fina klocka blev upphängd, ska visa den senare.. Inte den lättaste pjäsen att hänga upp! Tack för hjälpen med allt och tack till min kära mor för trevligt sällskap idag och för maten :)

Blev en hel del grejer men så är det ju, men efter att man flyttat 4 gånger själv har man det mesta och alla saker har blivit utbytta och alla möbler jag ha nu är jag riktigt nöjd med så det blir nog inte så mycket mer, men kraffs kan man ju alltid byta ut ;) tihi.

Ska börja med badrummet nu, ska fixa med hyllor i högskåpet och i toaskåpet.. heter det så? jaja

på återseende!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0