tjugotredje

Här lyser jag med min frånvaro. Men det är så att jag har varit just, jo, vinter-kräkis och sedan dess har jag inte idas. Men i vanlig ordning har det inte hänt så hemskt mycket sedan sist. lite skoterkörning när vädret tillåtit är väl ungefär vad jag pysslat med, håller också på att virka för er som ville veta det. ha

Igår gjorde jag en beställning från bangerhead.. kände att jag faktiskt behövde det, ibland måste man väl unna sig? visst?

 

Från bedhead, mitt favvomärke helt klart! Ett leave-in balsam!

Typ dust it, fast från lanza. Sjukt bra

Och så nya silicondroppar från topparna. Mitt håller på att ta slut och är det något jag inte klarar mig utan så är det detta!

Förhoppningsvis kommer det imorgon och om inte det hoppas jag det hinner komma innan helgen!

Klockan tickar, måste göra mig klart innan jobbet. hejs

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0