trettionde

Sista september nu. En månad sen jag fyllde 20 år. hm. I varje fall så var jag på sjukan idag och ska få göra en koloskopi. Det är ju både och det där, känns inte så där jättespännande och kul att få en kamera upp i tvåan, å andra sidan så kan det fan inte vara värre än en gastro. Man kan ju i varje fall andras om man gör en koloskopi. Eftersom det inte blir någon skillnad när jag ändrat mina matvanor så kanske jag inte alls har IBS.

Han som jag träffade idag tyckte det var konstigt att dom gjort en gastro och inte en koloskopi.. Tyckte jag också eftersom jag sa det när jag skulle göra gastron, problemet mitt sitter förmodligen inte i magen och varför då gå ner i magen? Men det återstår ju att se om dom hittar något.

Annars så har det hunnits med mycket idag, var in och valde tapeter hos pitebo, så nu är det gjort. Dock, nu ska ni få höra på något sjukt! Ska ha en fondvägg i vardagsrummet och i sovrummet. Och i vardagsrummet är det en mörkbrun tapet med lite guldsträck i typ. Och då måste jag alltså betala 300kr till dom som ska tapetsera. Tanten på pitebos motivering var att det blir så mycket tapetspill. Men saken är den att tapeten jag valt till vardagsrummet inte behövs mönsterpassas. Så det så. Då borde dom ta extra betalt för tapeterna i hallen och köket för att dom faktiskt är mösterpassade. Men det spelade tydligen ingen roll. Jävligt konstigt om ni frågar mig. Hoppas det löser sig i varje fall.

Jävla skit pitebo.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0