tolfte

Sjukt skön helg en del fiske och allmänt mys! Fick upp en rätt fin abborre som jag faktiskt tagit med hem! haha, det är sant. Jag ska testa tillaga den, jag är skeptisk men vi får väl se :)

Mötet i torsdags gick bra och personen jag fick träffa var riktigt duktig. Ingen jävla bitterfia, vilket det brukar vara via landstinget. Men det är ju bra att det finns en del trevliga själar!

Så imorgon börjar jag mitt nya liv, mot en hälsosammare mage! Och förhoppningsvis en bättre vardag :)

Igår hade jag riktigt dåligt i magen, och det var inte "gå-på-toa-dåligt" utan bara en massa kramper. Tog en del tabletter och gick och la mig igen men det tog bra många timmar innan jag kunde sova. Tack och lov är det bra nu!

Kommer för övrigt att bli en rätt hektisk vecka.. Men det är bra ibland, så man inte bara ligger på latsidan!

Nej, jag jobbar egentligen... haha. Så byeee


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0