tjugofjärde

Har snart varit utan godis, chips, dricka.. ja ju name it, allt gott i 2 veckor. Ätit lite choklad någon gång men annars klarar jag mig inte. Det är jävligt svårt att dessutom inte få äta all sorts mat.. det brukar ju vara en tröst annars. Och inte har det blivit någon som helst fet mat heller. Inte för att det egentligen gör nått men just sån där god vardagsmat, det är inte roligt!

Funderar på vad kvällen har att erbjuda, vi får väl se. Borde kanske hoppa i duschen men jag tror det i kväll. Och också gått och blivit förkyld, och som vanligt är det halsen som får sig en omgång. Näsan blir som vanligt inte påverkad utan för mig är det alltid halsen! Å andra sidan bra eftersom jag inte tål nässpray. Nässpray är jävulens påhitt, inte nog med att det svider i hjärnan och näsan så blir folk beroende. Det är ju sjukt!

I och med att jag ska flytta så har ju mitt inredningshuvud satt i gång men saken är den jag hittar fasen inget snyggt köksbord! Har stora planer för badrummet och det kommer bli awsome! Det är ju dock länge kvar innan jag ska flytta men man ska vara förberedd!

Nej, nu måste jag sätta fart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0