tjugofjäde

I måndags hade jag en liten konversation med mina kära mor, den lät ungefär så här:

Mamma: jaha, vad har du köpt i dop present då?
Jag: va? Ska man göra det också? (tänkte att det räckte med att dyka upp typ)

For ju till david i tisdags så jag skulle inte hinna köpa något. Och då kom jag på den brilianta idéen att komma med en försenad present, vilket mina systrar gjort med mig inte bara en gång.

Men vips så var presenten fixad! Norsjö överraskar ännu en gång! Presenten var rätt bra också måste jag säga, snyggt inslagen också. Liam själv kan ju inte direkt uppskatta den då han är för liten men jag hoppas föräldrarna gör det :)

Allt för mig denna dag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du gör mig nyfiken.:)

2010-09-24 @ 18:27:04
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: bella

den är faktiskt jävligt bra :D tycker jag i alla fall :D riktigt fin :)

2010-09-24 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0