tjugoandra

börjar med att berätta att jag förmodligen fått en ny lägenhet! Och fasen så jävla bra, dessutom omtepetsering i alla rum! Så nu får jag hela 59kvm, och det bästa är ju att jag får ett stort kök :) Det enda minus är väl att min walk-in-closet kommer bli aningens mindre, tyvärr. Men å andra sidan har jag ju fortfarande en, det är ju alla som har det!

Känns som både och med att flytta, eftersom så pass mycket är gjort i min lägenhet. Det är tapetserat i hallen och vardagsrummet, som jag då fixat själv! Dock var det ju tony som utförde jobbet men! Sen målade jag om hela min walk-in-colset till vit! När jag flyttade in var det nå blåa 60-tals tapeter. Parketten är också slipad och ny matta i hallen och köket. Dessutom är det nymålat i toan! Men så är det ibland!

Å andra sidan är det ju kul att få se förändringen när jag flyttat in i den nya :) Enda problemet nu blir ju att jag måste börja bjuda på mat! På grund av att jag har ett stort kök nu. Damn!

Annars händer det inte mycket. Ska passa på att kolla på tvplay nu när jag är hos david! Funderar också på vad jag skulle gjort till middag. Det kanske blir en gratäng av något slag. Vi får väl se. Men nu blir det tv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Plus att det är en rätt säker väg för mina småpojkar när dom vill hälsa på moster!Det kan ju inte bli annat än klockrent!

PUSS!

2010-09-22 @ 13:33:01
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0