sjunde

Ja ni... Klev upp halv 10 idag. Var ju tvungen att ta min tredje hepatit spruta. Äntligen har jag det ur världen. Dock kostar ju varje spruta 600 så det är ju inte tvärbilligt, men om det hjälper är det ju värt det!

Satt på h&m´s hemsida igår och blev så sugen på att köpa något! Dock väntar jag på ett par skor därifrån också... Tänkte att jag kanske skulle lugna mig, men när jag lix var i stan idag så passade jag på att vara in på h&m. Hittade två tröjor och lite smink! Inget märkvärdigt men ack så snyggt!

Var också in på Gina och köpte två leggings. Ett par blommiga, skitsnygga och dösköna! Och ett par enkla svarta. Hipsvips så var jag 1200 fattigare.. Så är det ibland. Dock hade jag lovat mig att efter min H&m besällning jag gjorde för typ två veckor sedan så skulle jag lugna mig... Så bra gick det med det.

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0