första

Alltså vet ni vad? Jag blir så arg på människor som har sån jävla dubbelmoral.

Detta blir ett personligt inlägg, men det behövs! Blir så jävlajävlajävlajävla förbannad. Så där arg att jag bara vill gråta. Seriöst.

Vill inte gå in på saker och ting så hemskt mycket men saken gäller glasögonen. Om jag säger så här, en person i min närhet ska tydligen skaffa likadana. Jag hoppas att detta inte kommer hända, jag vet inte vad jag ska göra då, men något drastiskt..

Det är säkert många som tycker att jag är skitafjantig nu, det skiter jag i. Jag är inte den som bryr mig om dessa saker. Men nu gäller det en viss person som brukar vara så himla noga att påpeka om man köpt något likadant eller gjort likadant och då blir det ett jävla liv. Och ingen kan säga emot mig om detta, för det är fan sanning.

Och spela roll om det gäller typ ett par jeans eller typ en väska eller nått annat du kan hitta överallt i stan.
Men en sån personlig sak som glasögon, det tycker jag är viktigt. Och jag vill påpeka att detta är en princip sak också. Och en sak borde man lära sig med detta. Det man sagt eller gjort i det förflutna kommer fortare än fan i kapp en.

och ps. Du kan ju köpa tillbaka mig min 7a du snott. Hade du frågat hade du fått den eftersom jag inte dricker ofta. Men du kan ju glömma det nu! Det lönar sig att fråga.

Fyfan är så jävla arg. Jag hoppas folk fattar det. Och om inte, skit i det då.

HEj!!!!,,-.,kr2redqw3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0