fjärde

Har haft en riktigt bra födelsedag. Började dagen på stan med syster nr 2 och så klart en sväng på stan :) Köpte faktiskt en present till mig själv! Köpte nya lampor i vardagsrummet, blev riktigt bra :)

På eftermiddagen blev det lugna puckar, hela familjen var samlad :D Blir lite livat med pojkarna i farten men annars lugnt! :D Kändes inte som om jag behövde så mycket mer till min födelsedag.

Har ju gått och lurat på vad jag ska få av david... hahaha, har som haft lite ångest, men det visade sig bli riktigt bra! Hade inte den blekaste aning om att det var en klocka! Tack älskling!


Kom just på en rolig sak, har ju hunnit med två av mina födelsedagar och en julafton sen jag och david blev tillsammans. Fick en rosa ipod förra födelsedagen, och så fick jag ju en tatuering i julkapp, den visade sig bli rosa.. haha, och nu en rosa klocka! Klockrent... hahah, värsta ordvitsen där också!


Köpte två såna här lampor i vardagsrummet, blev ruskigt bra!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0