andra

Förmodligen ett litet gladare inlägg än igår. ha

Alltså det absolut värsta med hösten/vintern är att det är fan bara börja smörja benen och ta fram fotfilen. Huvva, vilket jobb. Men så får det bli, annars kommer man ju bli en torris. Hatar det verkligen. Ni vet när man drar fötterna mot lakanen och så låter det så där äckligt, huhuhuu hemskt.

Var en sväng på stan idag också. Lunchade med moder jord och hade riktigt trevligt! Hittade dock inte att köpa, inte för att jag borde göra det heller..

Förrsten, imorgon är det den stora dagen! Funderar på att gå och köpa mig själv en present och sedan gå på systemet! Kan som inte säga äntligen till gröna lyktan eftersom att jag sällan dricker. Men bara för att jag kan ska jag gå dit och köpa en vinare. Låter väl som en bra idé?

oj, nu ringer david.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0