trettonde

Ska snart bege mig till affären. Måste ju ha nå lunch/frukost! Vet ni vad det bästa är med vintern och speciellt helger under vintern.. Man vaknar upp, och så är det alpint på tvn! fantastiskt härligt!

Imorgon är det slalompremiär för herrarna med, och det ska bli väldigt spännande och se om bode åker. Eftersom det blev inställt i sölden finns det ju inga resultat. Och jag hittar inga startlistor för imorgon. Har dock inte letat ihjäl mig, jag får helt enkelt vänta till imorgon!

David är väl kanske mindre nöjd. Jag tror att han hellre hade sett något helt annat. Synd för han att det inte är han som bestämmer! Så fram till mars får han stå ut!

nu ska jag på affären.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0