trettionde

Alltså, vad är det här för väder? Det är första december imorgon och det är fan arktis ute. Jag kan nu konstatera att denna vinter inte kommer bli varm. Jag längtar redan till våren. Det är så härligt på våren, när man får börja klä av sig!

Nu fick jag just en sån där känsla av att saker och ting kommer ordna sig. Vi får väl se hur länge det håller. Men för nu är jag nöjd med det. Jävlar vad man oroar sig i onödan för allt fanskap.

Imorgon får jag nycklarna till lägenheten! tihi, ska dit och dona lite. Tanten som hade bott där innan hade klistarat dit sånt där grej i lådorna, motiven var av äpplen och blommor.... Tror inte det va. Det kommer ryka. Men det kommer säkerligen inte bli snyggt att rycka bort det så jag var ju tvungen att köpa vit sån där, fan inte billigt! Vad är det med kärrningar och blommor? Småblommigt dessutom, överallt, serviser, porslin, tapeter, sängkläder... ja you name it!

Hoppas på att jag också kommer att hitta nya skåphandtag! Mycket som ska ändras på.. Tror jag ska slå en pling till tony och be han komma förbi och se mina olika målningsprojekt! Man måste ju få en expert som hjälper en.. haha.

Nej nu blir det satc

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0