tredje

Åhhhh, jag har hittat ett tyg jag ska använda till min mössa! Kommer inte bli billigt men vafan, det kommer bli awsome! Ingen kommer ha en sån paljettmössa, och nu ens någon vill ha en paljettmössa? tihi, jag vill.

Nu har jag också bytt header, men jag vet inte vad jag tycker om den, vi får se om jag byter igen.

Och så ska jag handla mat nu också, dock vet jag inte vad jag ska köpa, evigt problem det där med maten. URks'fk, blir tokig. Imorgon far jag hem då det vankas jobb heeeela helgen. Känner mig inte överpeppad men det får gå. Eller ja det får ju så lov att gå då man måste jobba.

Och dessutom, fan vad jobbigt det var att virka en mössa, jag tror dessutom den blev lite stor :/ Dock spelar det ju ingen roll då jag hittat exakt sånt tyg jag behöver för min mössa! IIIIHh, kommer blir spännande!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0