tjugosjätte

Dag 6

Min dag


Oj. min dag har inte varit så spännande. Vaknade först vid 1o men somnade om och sov till 12. Typiskt va? Började min dag att kolla på en film, John Tucker must die! haha. Sen har jag inte gjort så mycket, varit ut med zelda. Lagade inte ens mat idag. Jag och david tänkte samma sak, frasses! haha. Så det fick blir hambis idag. Annars då? Har som sagt haft en helvets dag sett till magen, men jag har sopat av bilen i alla fall. Kört in den i davids garage så det ska vara behaglig imorgon. Såg lite robinsson och så har vi duschat, och nu ligger vi i sängen. David sover redan.


Haha, alltså david sa det bästa någonsin idag! Vi pratade om att folk ofta får fel uppfattning om hur man egentligen är. Tydligen tyckte folk förut att david var dryg och så vidare. Så jag frågade liksom: Så folk har sagt det till dig? ja sa han då, han menar på att oftast blir man ju motbevisad och då vågar man ju säga sanningen, vilket i och för sig är sant. Men hör nu på det här:

 

David: Det var ju som när jag träffade dig första gången, du var ju som en liten snorkfröken...

Jag: HAHAHAHA, visst var det där det bästa jag hört?

 

Alltså så jävla roligt! Men en sak ska ni veta om mig. Ofta låter jag arg då jag inte är det. Hatar det men så är det bara, känner man mig så vet man ju att det inte är så. Men jag verkar framstå som värsta haggan. I många fall kanske det är så men oftast inte. Förstår liksom inte varför det blir så. Det var en gång en lärare som sa till mig att jag inte kan ta att andra har en annan åsikt än mig? Liksom, vafan var det för påstående? Jag älskar ju att diskutera och för att kunna göra det måste man ju hitta någon som tycker annars än en själv. Jag kan lova att jag uppriktigt blev förbannad för sån är jag verkligen inte! Förstår inte varför det blir så. Men då vet ni, jag är faktiskt ingen hagga dom flesta gångerna.

 

Så där ja, nu har här nedan ser ni vilka jag har betat av. Imorgon blir det lite jobbigt, men jag tror jag berättar när det är dags.

 

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Godnatt

PUSS

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0