tjugonde

oj, nu ligger jag efter med utmaningen. Men till mitt försvar har jag inget internet hemma. Men jag tror vi kör vidare nu!

Dag 2! Min första kärlek.

Min första kärlek träffade jag i början på 2006. Då var jag 15 år. Kan väl också tillägga att det var en väldigt turbulent kärlek. Om man nu kan kalla det kärlek då jag större tiden inte var så speciellt kär, jag var nog med kär i kärleken än vad jag var i honom. Men visst är det ändå speciellt med första kärleken, allt är nytt och att för första gången vara tillsammans med någon under en längre tid, för att vara exakt, ett år och en månad! För er som inte vet vem jag pratar om, vi behöver inte veta, vill inte hänga ut någon som jag inte tycker speciellt bra om. För någon så manipulativ människa har jag aldrig träffat! Det började väl kanske bra, en månad eller så. Sen gick det bara utför. Allt jag gjorde var fel, allt jag sa var fel och allt vred och vände han på så att det blev mitt fel. I ett år gick jag runt med skuldkänslor för någon som jag inte borde haft. Nej fy, det var ingen fin första kärlek, men fruktansvärt lärorik! Jag kan inte heller säga att jag ångrar något för jag har lärt mig en hel del av vad jag vill och inte vill ha i mitt liv.

Jag tror det räcker så där, finns inte så mycket trevligt att berätta tyvärr..

Nu, harry potter.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0