tjugofjärde

Vet ni vad jag gjorde för två år sedan på den här dagen?! nej, hur ska ni kunna veta det, eller ens komma ihåg det. Men det var så att jag klarade faktiskt körkortet! Den 24 nov 2008 var det orkan ute och jag hade min uppkörning! Det var inte några jävla kulingvindar här inte, jag snackar om en riktig jävla orkan. Ni ska veta när jag skulle ut på e4an. Det hade fan drevat överallt, alltså det var hemst. Men det gick ju bra för jag klarade det ju. Så idag ska jag och david fira lite. Hur vet jag inte än, får fundera på det.. Men det är ju lätt värt att fira då prövotiden är ute! tihi. Och vet ni vad? Jag har ännu aldrig blivit stoppad av polisen. Inte ens en endaste liten gång. Helt otroligt... bara för att jag sagt det nu kommer det ju att hända!

I varje fall... Hittade en grej jag funderar på att önska mig i julkapp, har ju bestämt mig redan för ett par duntofflor då dom jag har börjat gjort sitt. Men nu ni, ännu bättre än duntofflor.. Tofflor med skaft som man värmer i mikron! kan det bli bättre? Tror inte det va.. Och dom var ju grymt snygga också.. iiihh!


Tror jag ska stänga ögonen nu! Min bejb sover för längesen, haha, ni skulle ha hört igår.. helvets vad han snarkade! Dock vände han sig på sidan då jag skulle sova så han slutade. Men det var helt sjukt alltså! Och zelda hon snarkar redan. Tillhör inte ovanligheten om ni trodde det. I med öronpropparna och blunda.

Godnatt.

PUSS

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0