tjugofemte

Nu har jag och david firat mitt körkort... Eller nå. Gjorde i varje fall potatisgratäng, sallad och fläskytterfile till middag. Tycker att man under vardagarna gott och väl får äta god mat. I sverige är vi allt konstiga, för under veckorna får man minsann inte äta speciell mat och man får minsann inte ta sig ett glas vin. Fuck sverige säger jag då.

Vi åt god mat och vi har druckit vin! Var in på systemet tidigare idag och köpte en grej jag skulle ha, visade sig senare att davids vin som har beställt har kommit... haha, jag dog när jag hörde det, motörhead shiraz... hahaha. jaja. Och då köpte vi faktiskt såna dära små vinklaskor, jag dricker typ bara black tower. Är ju perfekt att ha en mindre flaska, det blev typ två glas. Det är inte så ofta jag riktigt dricker, och då vill jag inte bli full på vin.. haha. Så en hel flaska är ju för mycket, om man inte vill bli full. Men då har vi ju löst det problemet.

Och förresten, bakade idag också, dagen till ära! Gjorde chokladbrownies med cocosflinger på. Ni vet såna där kakor, råååå goda blev dom då i varje fall.

Har nog bestämt mig för att jag börjar bege mig hemåt på fredag. Det känns lite som vad ska jag hem och göra? det finns ju inget som har och göra där. Förutom att jag ska betala mina räkningar.. Så på fredag anländer jag till öjebyn.
Och vet ni vad som händer på onsdag?! Jag flyttar! Kommer bli så jävla skönt!

nu, lite tv sen sova

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0