tjugofemte

Ligger nu i sängen och vilar. Idag är ingen bra dag för min mage tjorvar. Så det blir att hålla sig hemma. Blir så fruktansvärt trött och illamående när magen tjorvar. Så då placerar jag mig i sängen och vilar en stund.

Börjar bli så trött på magen och att det aldrig blir någon fason på det hela. Jag blir dessutom frusterade när jag förmodligen kommer måsta vänta till januari med nästa undersökning. Det är nästan så att jag gett upp hoppet. Nu har jag ju format mitt liv efter min mage. Helt sjukt men sant. Jag kan säga att det har helt enkelt blivit en vardag. Det är ju hemskt men efter ett år, vad kan man göra? Jag har ju fått omforma livet efter magen då det är den som styr.

Det värsta med allt är alla dom där vardaliga sakerna som gör det hela svårt. Att få ångest av att gå på stan, eller så enkelt som att hälsa på hos någon. Bara det ger sån frutanvärd ångest och det är det som är det värsta, såna där enkla saker som man aldrig tänker på. Att bara vara på jobbet är nog svårt, och vara ensam på jobbet vilket vi är ibland, är helt uteslutet. Det finns så mycket jag skulle kunna berätta men jag vet inte om jag ids ens. Blir bara trött av att tänka och prata om det här.

Fast det är ganska bra att ha mig ibland även om jag tror att det blir jobbigt för min omgivning också. Men jag har tamefan tabletter för allt, och dessutom har jag med mig dom! Det är jävligt bra! You name it, jag har någon lösning på det hela. Även om david inte tror på tabletter så tvingar jag honom att ta dom, för det fungerar ju!

Jag älskar tabletter, helt underbart att man kan börja må bra av att svälja ett liter piller. Helt sjukt bra! David trodde jag skoja när jag visade vad jag tar dagligen i tabletter. Jag äter 3 minifom om dagen och så tar jag en del vitaminer och ofta händer det att jag måste ta för illamående eller imodium, så det blir en del. Och jävlar vad van man blir av att svälja tabletter. Ofta glömmer jag ju att ta tabletter under dagen så då tar jag alla på en gång (inte så bra jag vet, men bättre än att inte ta dom alls va?) Då blir det tre minifom, dom är ganska stora. Från början kunde jag bara svälja en. Men nu tar jag tre och så tar jag en vitamin av varje så två till + att p-piller ska ner. Så 6 tabletter utan problem. nej, nu ska jag ta och titta lite på tv

Kommer göra min utmaning senare ikväll, dagen är ju inte över än.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0