tjugoåttonde

När jag for från david så har jag ju inte haft något internet, förns nu! Så därför har jag inte hört av mig. Men nu har jag internet, förhoppningsvis!

Tihi, på Onsdag är der dags! då flyttar jag. Eller jag börjar i varje fall. Har börjat med skorna, två kartonger blev det. Och vet ni? Det känns som om det kommer gå lätt att flytta! Men jag lär ju ångra att jag sagt det där.

Var i varje fall på stan idag. Kallt och jag vet inte om det var så kul bara en jäkla massa folk överallt. Men det blev i varje fall middag hos emmeli och tacos stod på menyn. Nu är jag ensam igen och jag vet inte vad jag ska göra för att fördriva tiden.. Men det återstår ju att se.

Nu, tv

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0