tionde

Har hållit min inomhus så mycket som jag har kunnat idag.. När det har börjat drevat i fönstren så är det fan orkan! Men, jag har faktiskt varit ute en sväng. Var förbi och hämtade några grejer som jag beställt och sedan for jag förbi emmeli. Och dessutom har jag varit och badat med lucas och alexander, mormor badade också. Lite jobbigt att hålla koll på båda två då alexander är mest under ytan och lucas kan man inte riktigt lita på än. ha. Men det gick bra.

Tänkte när jag lix var där att jag skulle fara och träna, men jag orkade fasen inte! For och hämtade en film på jobbet istället så det blir kvällens underhållning.

Håller på att färga håret också, vi får väl se hur det blir. Det verkar som om mitt hår stöter bort färgen. Flera av mina tidigare färgningar har inte hållt länge. Men min frisör sa att jag skulle testa med en toning. Men jag ides inte fara in till stan så det blev konsum, och det finns ju inte så mycket att välja på... så det blev färgning.

Imorgon hade jag tänkt plåga min mamma med att sätta in hår på mig, börjar vara ett tag sen jag hade riktigt långt hår så nu är det dags igen. Sen blir det jobb och när jag kommer hem har jag min bejb här! Det blir en riktigt lång helg för oss, riktigt härligt!

Nu: tv

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0