sjunde

Åh hej och hå. Nu har jag jobbar klart. tack och lov!

Men nu ska ni få höra! Igår när jag hade kommit hem från jobbet och efter jag hade kollade på en film, vid halv 12 typ. Då hoppade jag i duschen... Kan ju passa på att berätta att jag har ett badkar, när jag väl duschat klart och hoppade ut från badkaret hoppade jag ner på mitt golv.... som är fullt i vatten, ungefär 20 liter för att vara exakt. What?! Jag i paniken tar fram en hink och en handduk och (eftersom jag inte visste om det var avloppet det var fel på vågade jag inte försöka få ner vattnet där, kunde inte heller kolla förns jag fått bort allt vatten eftersom jag var tvungen att blocka bort fronten för att se vart felet var!)

I varje fall så fick jag bort vattnet efter många om och men, hällde ut allt vatten i handfatet..... helt plöstligt börjar det bubbla i toan!? Stopp i toan då... såklart. Tänkte att jag i alla fall kunde kvällspia, och inte det! Nu går jag inte på toan mer!

Ringde idag till jouren, men eftersom jag jobbade kunde dom inget göra.. Så imorgon ska jag ringa vaktmästaren! Kan inte fasen inte gå på toa!

Skönt att helgen är över! Imorgon ska jag bara vara hemma och vara med mig själv, utan att behöva lyssna på någon annan. Det är felet med att ha ett socialt jobb, man kan inte koppla bort. Man kan inte sluta prata när man känner för det och man kan inte koppla bort andra som pratar. Tyvärr. Blir som ett bakslag när man väl kommer hem. Då vill jag ha tyst och jag vill vara för mig själv. Inte alls så kul.

Nu, tv

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0