sjätte

Jag har inte dött, jag jobbar. Och det är såååå segt. Allt folk har bara försvunnit. Jobbade allhelgona (stavning?) förra året också och jag kan då inte minnas att det var så lite folk då! Hemskheter. Om man ska jobba 12 timmar så är det en fördel om det finns något att göra och om det finns nå folk.

Och imorgon jobbar jag lika länge. Ska tänka ut något bra att göra tills dess. Helst något som är lite långvarit också.

Satt nyss och tänkte att hadejag varit ledig i helgen hade den redan varit över. Tänk om man jobbade från morgon till kväll varje dag, då skulle livet kännas jävligt långt... dock väldigt meningslöst.

Oj ,nu kom det folk.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0