sextonde

Damn så skönt att få sova ut, och få sova utan öronproppar. Sry david och zelda men ni snarkar! Och vet ni vad? När jag sover med öronproppar sover jag så djupt att jag knappt orkar öppna ögonen, seriöst!

Men nu är jag vaken i varje fall, har varit vaken sen 9 men ides inte stiga upp! Senare blir det stan för att göra lite ärenden. Ska kanske föra över lite pengar? tihi.

Och senare idag blir det smörgåstårta, en av mina fina systrar fyller nämligen år! 24 år! grattis :D

Åh, nej ska leta åt en snus sen ska jag klä mig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Så skönt att plugga in dem och stänga ute alla störande ljud när man ska sova. Känns nästan som om man är en en egen liten värld när man inte hör något. Jag får dock lite ont i mina öron ibland av propparna. Har du något tips på sköna proppar att sova med?

2010-11-18 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0