sextonde

åh hej o hå. Håller på att lite smått dö! Har varit hos min syster och ätit smörgåstårta! Och inte nog med det, en massa fika också! Tror jag ska lägga mig ner och svimma till kl 19 då jag måste tvätta!

Har också varit på stan med med kära mor idag. Har varit på julklappssökande. Gick förvånadsvärt bra, har hittat till småpojkarna! Och har en del aning om vad jag ska greja till alla andra.

Davids present är också fixad, om än jag inte tagit hem den än, och inte betalat den. Men den är min i varje fall.

Nu är det inte länge kvar tills flytten sker! Ska börja packa ner en del saker redan nu. Jag längtar så in i nordens mycket efter att få nya grejer och faktiskt få stort!

nej, nu ska jag lägga mig ner och svimma lite.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0