första

Första november idag. Nog för att dagen snart är slut.. Igår skrev jag ju att jag for till david. ja, en skräckresa utan dess like. Tog väl i lite där men. Körde ju själv eftersom att jag ska hem på torsdag. Men i varje fall så hade det ju tinat en hel del, och så frusit på det. Så det var ju spårigt nanting. For som en pingpongboll efter vägen. Dessutom är det ju bäcksvart så när man möter en bil ser man ju..... ingenting. Bara hålla i hatten och hoppas på det bästa. Men det gick bra och jag överlevde.

Idag har jag inte gjort många knop, blev så sjukt pysselsugen mitt på dagen, satt på panduro och höll på att göra en storbeställning typ. Hemma är det ju lätt för mig att få uttryck för mina pysselsug, men hos david har jag ju inga saker. I varje fall så for jag på ica efter middagen, köpte lite garn och en virknål. Snart har jag min första vante klar.

Nu, lite tv, sen sängen

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0