femte

just vunnit en grej på tradera! thihi, ni ska få se när jag är klar med mitt projekt :) Kan bara säga att jag är inte pepp på jobb i helgen, men så är det. urk. Det känns som om helgen kommer gå över fort. Vi får väl hoppas på det.

Ikväll har jag varit med malin en sista gång innan malaysia, eller hur stavas det? Eftersom vi inte kommer höras på typ 2 månader så var det som ett litet hej då, för tillfället.

Kan inte förstå varför jag är så jävla trött idag, sov till kl 9 och sen har jag sovit en stund på soffan i eftermiddag, nu är jag dötrött och ska snart gå och lägga mig igen. Är dock hungrig. Evigt problem, visst vore det praktiskt om man slapp bli hungrig? både för det ena och andra.. nej usch nu svamlar jag bara.

Ska stänga av datorn och hoppa i sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0