elfte

 

Idag har jag tänkt att storstädning står först på listan. Och det ska fasen bli så. Jag är en jävel på att dra fram grejer. Mitt vardagsrumsbord är alltid överfyllt med grejer. Senare hade jag väl tänkt att jag skulle få länge hår. Kan ju inte påstå att mitt hår är kort nu men det är inte tillräckligt långt. Och dessutom tror jag att när jag får riktigt långt hår så ska jag fylla ut med slingor.

Åh, förresten, beställde hem lite stenar för att sätta på min telefon. 1200 stycken för att vara exakt, trodde inte att det skulle räcka och det var minsann på fisens mosse. Men ca 1150 stenar senare är jag klar. otroligt hur jag kan ha tålamod med en del saker? Har fruktansvärt dåligt tålamod med det mesta faktiskt, människor framförallt. Men att sitta och limma fast pärlor på 2mm en efter en går alldeles utmärkt. Konstigt det där.

Fast jag tror att så länge jag får vara själv och göra saker för mig själv så har jag tålamod. Har ett fruktansvärt behov av att vara själv som ni kanske märkt vid det här laget. Undra hur det kommer bli när jag och david flyttar ihop? hm. Det löser sig nog.

Här är min telefon i varje fall, jag håller mig utanför bild då det inte är en vacker syn just nu.

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0