andra

Har nu virkat klart mina vantar, dom blev faktiskt rätt bra. Gjorde blommor som jag satte fast också! he. Men nu har jag kommit på en långvarit idé, jag ska göra en mössa. Mössor är inte riktigt min grej eftersom jag bara kört på vantar och annat kraffs, men nu kör vi på en mössa. När mössan är klar ska jag fylla den med paljetter, har alltid velat ha en paljettmössa! Och inte en sån där påsig mössa som man kan köpa utan med en kondom med paljetter. Ha. Vi får väl se hur det slutar, men det kommer ta lång tid i varje fall!

Annars händer det inte mycket, virkar om dagarna därför är de det enda jag kan uppdatera up. tyävrr.

Återkommer när jag förmodligen har något vettigare att berätta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0