trettionde

Sitter här efter en ledig dag. Har just duschat, har faktiskt varit ute och gått idag. Jag vågade, trots magen. Små steg i rätt riktning, även om det blir några steg bakåt varje gång landstinget är inblandat.

Idag har jag faktiskt ätit årets första mjukglass, om någon undrade?! ha.

Min kära mor och far är i spanien och jag är faktiskt lite avis, om än jag inte för så längesen själv var i varmare breddgrader.

Har dock inte gjort det jag skulle göra idag... städning stod på listan, tvättning likaså. Men icket sa nicke.

Veckan ser iallafall ut så här.

mån: jobb, 14-22
tis: jobb, 12-22
ons: jobb, 15-22

Resten av veckan kommer jag spendera i norsjö. Vet fortfarande inte om jag kommer tatuera mig på fredag men det återstår ju att se. Om det inte blir på fredag så blir det lite längre fram. Men jag har ju som sett fram emot det!

Nu: Sängen och en bok

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0