trettioförsta

Nu kommer ett sånt här argt inlägg, känner bara att jag måste ventilera..

Jag blir bara så less på en del saker. Till exempel när man klagar på någon annan när man gör precis samma sak själv. Det är bland det värsta jag vet! Skärpning för fan.

Och ni ska nu veta att det mesta är jobbrelaterat. Det är sånt jävla tjat att du har glömt dittan och dattan och själv är man så jävla lat att man inte ens orkar med en del saker. Eller prioriterar saker som inte bör prioriteras. Då tycker jag inte det är så hemskt om man glömt något jämfört med att välja bort en del saker bara för att det inte är så jävla kul.

Och vill ni veta en annan sak som är jävligt störande? Att vi här pratar om vuxna människor, inte någon jävla tonåring som ska sätta sig på tvären. Vuxna människor alltså! Vissa saker måste man faktiskt göra även om det är skitiskitskit tråkigt. Hur jävla svårt ska det vara att förstå?

Egentligen tror jag att jag vet vad detta beror på, tänker faktiskt inte säga det här men.

Så, nu har jag sagt det vad ville säga.

God natt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0