tjugotredje

Idag mina kära vänner och mina mindre kära vänner, har jag haft min crosspremiär. Det har varit på tal länge men nu blev det äntligen av.

Jag vill bara säga att det första jag gjorde var att få ett motorstopp (såklart), sen tippade jag omkull.. haha, ni skulle ha sett. Men jag tog mig iväg på andra försöket och det gick förvånadsvärt bra att växla. Jag kanske är en naturbegåvning trots allt... Tills jag hamnade i geggamojja. Det var tungt och jag tippade igen. hahaha. Såg väl säkert rätt roligt ut, men vad kan man förvänta sig när det är första gången?

Jag tyckte det gick betydligt bättre än förväntan.

Nej, nu blir det natt. ps, är jag inte lämmen imorgon vet jag inte vad..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0