tjugosjätte

Vet ni vad jag har gjort idag? Jo, jag har köpt en tv. Jag har egentligen inte brytt mig så där jätte mycket. Har funnits annat att lägga pengarna på. Men nu idag, eftersom jag fick sån fet lön passade jag på och nästa månad kommer inte att blir nå sämre! :D Men iallafall, det blev en 42 tums plasma. Det blir nog bra.
Jag är ju inte en sån där som bryr mig och bilden, kan lika gärna kolla på en vhs film istället för dvd, spelar som ingen roll. Men det blev då bra iallafall, slipper jag dessutom bli retad av david ;)

Har dessutom varit förbi på make up store idag. Unnade mig lite saker som jag faktiskt behövde. Läppstiftet är lite missvisande på bilden, är betydligt ljusare i verkligheten.

Var nog allt för idag. Har betalat hyran också. Tack för det.

Jobb nu, 16-22

 

All time cream, 245:-

Lipstick crown, 165:-


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0