tjugonde

längesen jag gjorde en lista nu ;) visst?


Vad önskar du?
jag önskar att jag vore hos david

Vad tycker du är gott?
skedpalt, testa det. En hit vill jag lova

När skrattade du senast?
sist jag skattade så jag grät var när david berättade om en på hans jobb. sjukt kul!

Välj fem killar bortsett från nuvarande partner?
oj då, gerard butler, bode miller (en klassiker), vet ingen mer

Vilken var den senaste film du såg?
såg rocksystar i helgen

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en ny bil och en ny tv,

Saft eller alkohol?
saft, hahahah

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
om det blir en pojke så mio definitivt. Ps, tänker aldrig på flicknamn

Röker du?
jag slutade men nu tjuvröker jag. haha

Spara eller slösa?
båda

Favorispel?
mario på ds

Favoritprogram på datorn?
hm, kanske photoshop

Har rest till:
spanien, ryssland x2, cypern x2, turkland, tjeckien, indien

Lekte du med Barbies som liten?
såklart

Äger du en kamera?
ohyes

Ljud du hör just nu:
vänner

En sak du gärna skulle lära dig på en sekund:
hm, jag vet faktiskt inte

Vad har du på dig när du sover:
trosor, om ens det

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle du välja?
jadu, kanske skedpalt. ni fattar inte hur gott det är!


Har du några homosexuella vänner?

indeed


Är du rädd för döden?

om jag är..

Anser du att du är stark?

jag tycker då det

Spaghetti eller makaroner?
spagetti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0